Auberge 't Asje
Brainstorm.
Samen met Lianne Buitenhuis, eigenaresse van Auberge 't Asje en Leonie..., is Fresh-Media om de tafel gegaan voor een uitgebreide brainstormsessie. Tijdens deze brainstormsessie werd de oude website geanalyseerd en werden wensen met betrekking tot de nieuwe website in kaart gebracht.
Auberge 't Asje
Doelgroepbepaling.
Auberge 't Asje is een plek om te ontmoeten, te vieren en te genieten van culinaire hoogstandjes. Naar aanleiding van de uitgebreide brainstormsessie werden de diverse doelgroepen geformuleerd. Fresh-Media kreeg de ruimte om strategisch mee te denken in de benadering van deze doelgroepen. Dit resulteerde in het ontwerp van diverse pagina's waarin beeld een hoofdrol speelt en pakkende teksten dit beeld ondersteunen.
Auberge 't Asje
Online reserveren.
De hoofdrol voor smaakmakend beeld zet aan tot watertanden! Wanneer bezoekers belanden op de website van Auberge 't Asje dan willen ze maar één ding; een tafel reserveren! Fresh-Media adviseerde om hier de focus op te leggen en realiseerde de mogelijkheid om heel eenvoudig online een tafel te kunnen reserveren.
Auberge 't Asje
Complete website.
De website van Auberge 't Asje werd opgeleverd inclusief tekst, beeld en een gebruiksvriendelijk CMS. Het vertrouwen tijdens de brainstormsessie, de ruimte die Fresh-Media kreeg in de ontwerpfase en de creativiteit die wij mochten inzetten bij het schrijven van de content, leverde een complete website op waar wij sámen trots op zijn!